Online marketing uitbesteden 🚀 Meer klanten via online marketing kanalen 

Afspraak is afspraak. Ik kom onze gemaakte afspraken na

Transparant en eerlijk. Eerlijk duurt het langst

Online groeien als expertise. Ik help je groeien met marketing

Gratis website analyse

Advies van online experts, gratis en vrijblijvend

Dit kan je verwachten

  • Concreet stappenplan
  • Duidelijke actiepunten
  • O.b.v. jouw doelstellingen
  • Ter waarde van €250,-

Advies van online experts op het gebied van design, functionaliteit en online marketing. Gratis en vrijblijvend.

Je gegevens zijn veilig

Alle gevraagde gegevens zijn verplicht voor de aanvraag van een gratis website analyse. Naar aanleiding van de aanvraag zal ik contact met je opnemen voor de analyse via telefoon en/of mail. Je gegevens zullen NIET voor andere doeleinden worden gebruikt.

Groei door online marketing

Online marketing betekent: beter gevonden in Google door middel van zoekmachine optimalisatie, meer rendement uit Google Ads en een groter bereik op social media kanalen. Verkeer naar je website alleen is niet genoeg, nee, aan het einde van de dag draait het om keiharde euro’s. Meer omzet dan kosten is het doel van internet marketing en daar zal ook jouw online marketing strategie op ingestoken worden.

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Een belangrijk onderdeel van online marketing is zoekmachine optimalisatie, oftewel SEO. Met zoekmachine optimalisatie wil je hoger in de zoekmachines komen en dan voornamelijk in Google. Dit omdat Google de meestgebruikte zoekmachine van de wereld is. Bijna 32% van de mensen klikt op het eerste resultaat in Google. 25% klikt op het tweede resultaat en 19% op het derde resultaat. Sta je dus niet in de top 3 van Google? Dan is de kans groot dat je geen verkeer naar je website trekt door middel van de organische resultaten, zonde! Maar hoe kom je dan hoger in Google? Het is hierbij belangrijk dat je voldoet aan de drie pijlers van SEO, namelijk: content, website techniek en autoriteit.

Zoekmachine adverteren (SEA)

Verkeer en verkopen halen uit zoekmachines door middel van goede advertenties hoort ook bij online marketing. Bij online marketing is het belangrijk dat het meer oplevert dan dat het kost. Met Google Ads kan je hier goed op sturen en weet je precies wat eruit gaat en hoeveel dit oplevert. Het mooie van SEA is dat het je meteen bovenaan in Google krijgt, echter kost dit uiteraard advertentiegeld. Dit in tegenstelling tot SEO waarbij er geen advertentiegeld betaald hoeft te worden, maar het duurt wel langer voordat je op topposities zichtbaar wordt in de zoekresultaten. Voor de korte termijn is zoekmachine adverteren dus winstgevender, en op de lange termijn (na ongeveer 6 maanden) is zoekmachine optimaliseren weer voordeliger.

Social media marketing

Social media is niet meer weg te denken bij een groot deel van de mensen. Er wordt dan ook veel tijd gespendeerd op deze kanalen, dit maakt het ideaal voor bedrijven om hier ook zichtbaar te zijn. Zichtbaar zijn op social media kan dan ook weer op twee manieren: betaald en organisch. Social media advertising geeft je de mogelijkheid om bijvoorbeeld bezoekers die op je website zijn geweest te retargetten. Hiermee krijgen zij een advertentie te zien zodat ze toch weer naar jouw website gaan om een aankoop te doen. Ook is social media een mooi online marketing kanaal om nieuwe bezoekers naar je website te trekken.

De organische manier van social media marketing is meer om een beleving te creëren om jouw merk heen. De eerste stap hierin is het verzamelen van volgers. Met een grote achterban op social media heb je een groot bereik als je bijvoorbeeld een nieuw product wilt promoten. Uiteindelijk is het dan natuurlijk de bedoeling dat deze klanten vaker terug komen naar jouw website of winkel om zo meer verkopen te genereren.

Klaar voor online groei?

Laat geen kansen liggen, vraag vrijblijvend een website analyse aan!